woensdag 30 april 2008

eindelijk weer herenigd

Een heel goede tropische helderblauwe morgen iedereen!

We zijn eindelijk weer met zn vijven bijelkaar en het voelt weer helemaal als vanouds, niks is veranderd alleen Jelle en Maud zijn wat langer geworden dat is alles. Ja echt waar ik schrok me dood joh op het vliegveld vooral van jelle, nu besef ik opeens dat ik helemaal niks gegroeid ben haha noujah dat was wel even emotioneel toen hoor maarja dat is ook wel goed geloof ik. We zijn inmiddels naar Sydney geweest en zitten nu in Port Douglas beetje bij te komen, uitrusten, in de zee & hotelzwembad zwemmen, en bruin bakken! Ik zit op het moment in een ijsjeswinkel/internetcafe een berichtje naar jullie te typen, goh wat is het leven toch heerlijk!
Het voelde voor hun heel raar om in Maryborough rond te lopen en te weten dat alles voor mij al zo normaal is. We hebben wel een eeuw staan kijken naar de kaketoes die er wild rond vliegen in het park vlakbij mijn huis terwijl ik daar bijna dagelijks kwam! Het bbq-goodbye-feestje was heel gezellig en ook super voor mijn familie om iedereen te ontmoeten waar ze nu al zoveel over gehoord hebben van mijn verhalen. Afscheid nemen was minder leuk en kon het dan ook niet droog houden vooral met een paar goede vriendinnen zoals Whitney en Michelle. Heb dan ook nog duizenden lieve smsjes gekregen na het afscheid nemen.
We zijn naar een openlucht goudzoek museum geweest, ik zat namelijk in de goldrush area, heel interressant om daar rond te lopen en te zien hoe dat vroeger ging. Vorige week woensdag op naar Sydney en daar heel veel gezien en gedaan en eigenlijk teveel om op te noemen. Ben erg onder de indruk van het Sydney Opera House, woow wat is dat een groot en prachtig gebouw! Ook met nacht en duizenden lampjes moet je zeker gezien hebben als tourist. De rest hoor je later wel eens. Maandag stappen we op een cruiseboot met van alles erop en eraan waar we 2 nachtjes op blijven slapen en veel gaan duiken. Yes yes yes, erg veel zin in!
He mama komt net binnen en heeft een hele mooie bikiniwinkel gevonden waar ze even met mij heen wil, whoehoeee! Denk dat je weer s wat meer nieuws hoort pas als we weer terug zijn in good old Snits, want zit hier alleen maar te genieten. Hehe lekker puh! Doegdoeg dit was dus officieel mijn laatste berichtje uit beatifull Australia!


We zijn weer 100% herenigd!

Geen opmerkingen: