donderdag 13 december 2007

Berichtje uit Nederland



Hallo iedereen,

dit is Annet (moeder) die een stukje voor Lois schrijft. Lois ligt op dit moment te slapen want het is 7 uur in de ochtend in Maryborough. Of misschien staat ze net op wie zal het zeggen. Vandaag vertrekt Lois naar Sydney met haar gastgezin voor een paar dagen. Ze gaat alle toeristische hotspots zien en komt zondag weer terug in Victoria. Waarom ik hier? Welnu, wij hebben gisteren per post een cd otnvangen met 900 (!!!!) foto's met hierop een aparte map voor het website fotoalbum. Ze heeft altijd grote moeite haar foto's te uploaden en haar vraag was dus of ik dat voor haar wilde doen. Met hulp van Gerhard is dit gelukt!!

Lois heeft de afgelopen week een zweeds vriendinnetje, Stephanie, te logeren gehad. Haar laatste sms-je was erg enthousiast en ze geniet nog steeds erg daar aan de onderkant van de wereld. Aan alle foto's te zien veel pret, veel te doen en veel te zien. Rotmomenten horen er ook bij maar zoals ze zelf zegt leert ze daar ook van en de tijd gaat ontstellend snel allemaal. Ze is nu over de helft. De leukste tijd komt eraan met veel zon, geen school en relaxen. Ik hoop dat ze snel zelf schrijft want wij kijken altijd erg uit naar de berichten. We bellen elke zondagavond met elkaar en kletsen een hele tijd weg.

Mensen, bekijk de foto's en je hebt een klein idee hoe haar leventje daar is.

Groet van Annet

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ha buurvrouw,
wat leuk dat we elkaar hier op het web treffen. Goed gedaan - die foto's. Wat een avontuur, he?

Lieve Lois,
je moeder doet het hartstikke goed hier. ik hou haar wel in de gaten. We hebben ook hondekoekjes voor Swiffer gekocht. En Sinterklaas is weer naar huis. Kortom, hier alles prima.
Geniet van Sydney - wat mij betreft de mooiste haven ter wereld. ik ben jaloers!!!
dikke tuut
Hidde, Sjoerd en Josje

Anoniem zei

Hoi lieve nicht, hier eindelijk weer een berichtje van ons. Maar goed dat Jelle niet in de buurt was met die spin! Hij zal echt geflipt zijn denk ik. Hier alles OK, koud maar wel lekker fris. Anna gaat volgende week al op wintersport, zo lijkt het nog een heel eind weg en nou is het al bijna zover, zonder haar papa en mama op vakantie! Jelle en ik gaan in huis aan de slag, lekker verfen. Zouden we vorig jaar al doen..en het jaar daarvoor... en daarvoor... Ben dus benieuwd of we er nu eindelijk eens aan toe komen.
Tigo is ook al een flinke hond, is zeer gecharmeerd van Swiffer. Ik zal je weer een foto mailen van het spul. Tot later en fijne vakantie, geniet ervan!

Liefs "tante" Gerdien